Saturday, August 15, 2009

Gagasan baru, legasi segar.

Menarik tak tajuk tu. Itulah sebenarnye esei yang aku buat. Fuh..susah tu. Pada mulanya agak lembab la. Susah nak dapat idea. Yela tarikh hantar pun 15 ogos lambat lagi. Tapi pada malam 13 Ogos seorang teman bagi tahu. Kena hantar sebelum pukul 11.oo 14 ogos. Otak ko...hahhaha... Sempat pulak. Aku pun rancang la nak buat malam tu. Baru siap dua perenggan lagi empat belum siap. Malam tu pulak editor(majalah budi) mintak aku siapkan gambar lecterur...kelam kabut. Aku pun fikir punye fikir. Dapatla idea. aku mintak tolong dua orang teman siapkan gambar tu. Bagila upah sket. Esei la pulak. Tiba-tiba mataku mengantuk...abes..aku tak tahan terus tidur...pukul 3pagi aku bangun siapkan gambar lagi sket pastu buat 2perenggan esei...pukul 4pagi kau tidur. Selamatla pagi tu tak de kelas. Pukul 8pagi hingga 9pagi aku habiskan 2 perenggan kagi. Alhamdullillah siap pun. ini baru esei. Illustrasi belum lagi. Kene tgu seorang teman ni de kelas lak. Pukul 945 die msg. pegi Libry. Fuh dapat gak. setelah beberapa jam akhirnya pukul 1130 siap. Sekarang tinggal nak print and burn. Aku pun mintak la tolong dua orang classmates ni. selamat la diorang nak tolong print. Aku pun belanja air tin seorang satu. sampai kat kelas aku pun burn. Nak hantar la ni. Alkisah lak JPM tutp. Hampeh... Pukul 2.00 aku kol urusetia. die cka htr kat JHEP. Owh...dapat gak hantar...hehehe. Terima kasih buat 2 orang classmate yg tolong edit. 2 org classmates yg print. 1 orang yg buat Illustrsi. Yg tolong tulis nama. Yg tolong burn. Kepada semua classmate. Teman blok kenari yg bagi info. kepada semua yg terlibat secara llangsung atau tidak...

No comments: