Sunday, June 13, 2010

jauh pandang..jauh lagi kamu fikir...

keluar jugak!!! hahaha..akhirnya kakiku menjejaki KTM Sg. Buloh entah berape kM je dari rumah kakakku...tren da lepas..jam 1030.. abez la tunggu pukol bape la pulak nie... lepas beli 3 tiket ke bank negara aku menunggu lagi..jam 11.00 pagi tren ke seremban... owh lagi setengah jam...sememangnye aku buat-buat cool..padahal..perghhh setengah jam beb..haha.. maka menunggulah aku melihat kelibat manusia..ade yg pakai baju putih bunga merah-merah macam langsir raya..serius cantik,...mungkin fesyen baru kot...sekarang nie budak2 melayu pon da pandai stylo kan rambut dorang...cemburu( jelez) gak aku tgk... jam 11.00 lbey sket KTM pon sampai...kakakku terus menuju ke koc wanita yang disediakan..bagus jugak..bg wanita yg xsuke nk bergelumang dgn laki2 tu sebaiknya masok koc tue..sekurang-kurang dpt elak 'sardin laki ngan wanita' dalam komuter tu. Korang pon biase tengokkan...SSJ...(sikitsikitje) menyarankan agar kamu yg membaca ni cuba la menaiki koc wanita tu. Lebih selamat. setahu aku belum ade penyeluk saku perempuan kan. Ngan tak ade la lagi laki2 ' pervert ' yang buaya. Kalau da rapat2 tue memang tak tahu la nak cakap. Bahaya woo~...

Sesampai je kakiku di Stesen Bank negara, langkah terus diatur. Kelibat beberapa orang polis mencurigakan. Aku lihat dua tiga orang ' Brader ' kena tahan. Mungkin nak ' check' passport kot..maka aku pon buat muka Semalaysia yang boleh....sebab ade kes aku kena tanye dulu..tak nak la kena label..Cisss..hahaha.. sebenarnye aku penat nie..tadi da taip byk terpadam...huhu...
sambung lagi..aku pon masok la ke SOGO...syurga membeli belah tue..wangi..sejuk..( tempat jual perfume)aku terus melangkah keluar..duduk di tangga betul-betul di hadapan SOGO..di situ kelibat dua tiga orang bergambar..pelik..bukan dengan enset atau Kamera digital tapi dengan kamera tergantung kat leher tue...mcm kamera yang kawan aku beli tue..DSLR kot..sekarang nie memang musim kew??? Aku nak kena beli nie..haha...to be continue..penat...

No comments: